snow2012

snow2012

Tuesday, March 8, 2011

once these tears were held back

my stress level just finally at peak i guess. aku rasa tension sangat malam ni. nak kata aku tak pernah stress out sebelum ni, tak gak. jarang sangat2 aku menangis sebab tension. habis2 kuat pun setakat cepat marah, tapi cepat gak aku cool.

memang aku kuat emo pun, but i almost never cry.nak mengadu kat kawan, diorang pun banyak masalah, sama gak dengan aku. nak mengadu kat parents, kang kena lecture balik.

bila time macam ni, baru la diri ni nak ingat kat Tuhan. baru nak beristigfar, mengadu kat Tuhan. ya Allah, alpanya hamba Mu ni!!

lebih baik menangis sekarang dari menangis sebab menyesal nanti.

comelnya awak. pujuk saya boleh? (miss my dekmok)


3 comments:

Akulah Aqilah Itu said...

alalala! hahah. kiut nyewwww ed! eh! salah. Kiutnyewww kucing tu. hehe

Iridescent Aisyah said...

KEEP FIGHTING KAK ED! <3

Unknown said...

@aisyah mun

wo, mane jumpe? hahah!!