snow2012

snow2012

Wednesday, June 29, 2011

the question is...

i have been questioned by some people that have made me questioning myself back.(pardon my grammatical error)

tau tak, kadang-kadang apa yang seseorang tu buat, kita tak sepatutnya persoalkan.
ya, dia pernah buat salah dulu. dia dah mintak maaf dan bertaubat. end of story.
tapi ada certain individu yang suka mengeruhkan keadaan. they just cannot let it go.

ok fine, maybe orang tu kata dia just nak tau je. but, do you know that the person himself will be questioning what they've done, and tiba-tiba rasa tak happy dengan apa yang dia buat? padahal apa yang dia buat selama ni dirasakan betul.

disebabkan banyak mulut yang suka mempersoal hal orang lain, relationship punah, hati tak tenteram, hidup rasa tak best.

in the end, kita tak boleh nak stop mulut orang. hati mau kental. yeah!

7 comments:

nasyitahnur said...

finally updated gak..lembap!! oopss maaf..aku pon geram gk kdg2 ade org yg aku knl ske sgt nk ungkit2 ape org tuh wt..then kate sbb slh org tuh hbungn jd karat.dh sbb asik pk silap lps org tuh..mne nk baek..(maaf aku emo)

Unknown said...

hik3... demi follower aku yg sorang ni, aku sanggup!

hmm... sekarang ni aku asyik terpikir, ikhlas ke aku?

Iffah Munirah said...

ala ed.. kdg2 kne gak pk ape org ckp cz org uh mncerminkan diri kite.. tapi igt.. ada bts tau pk ape org ckp.. juz pleh ikt mne yg wt kte happy.. org nh lme2 dy snyap la..

n one more.. toksah dok pk sgt la.. pk cket2 je.. haha.. anyway, urusan ikhlas, xikhlas nh Allah yg tntukan.. kte xtw ati kte.. tp ap yg pasti, ikt yg mne bley wt kte happy.. okayy?

Unknown said...

uhuk! terharu iffah baca entry aku *sobs*

betul2. thnx iffah. ikhlas ke x blkg cite, yg penting hapy :)

You-know-who :( said...

Sorry kalau ada apa2 that I've done....

Akulah Aqilah Itu said...

she knew whom : apa ko dah buat kat ed ha???!!

fafa & tot : betul2! *angguk2*

edzdiani sharmeen mohar : heh. kadang2 kena buat hati batu je.
ada diorang tu sempurna? perasan konpem masuk syurga? tett.
dah takda idea nak blame benda apa lagi lah tu. ungkit ungkit. grrr

(maaf, emo jugak. lalala =P)

You-know-who said...

Ada la masalah sikit..:)