snow2012

snow2012

Tuesday, August 30, 2011

heartless biatch??

yea, so dah jejak kaki kat american's soil. feeling? read the title.
sebenarnya tengah snap sebab mic aku macam tak boleh pakai, and kampung aku yang tak ada proper internet. so no skype video call bagai di pagi raya. jangan harap. tengah marah ni >.<

kat bawah ni gambar bilik aku kat RIT. belum settle lagi sebab letak barang je baru. still tido kat rumah senior.


sorry tak berapa clear. phone cikai je. ingat sampai states boleh upgrade phone, rupanya downgrade. tak puas hati giler!! screw you expensive housing fee!!

by the time aku type ni, kat malaysia dah tengah hari, perut semua pun dah kenyang melantak ketupat bagai. aku still tengah malam, mengadap laptop tunggu family online. haihh =.='

so, selamat hari raya semua! first time beraya kat perantauan. nasib baik still cuti, orientation esok memang skip la.

maaf zahir batin. manusia bernama edzdiani ni tak pernahnya terlepas dari salah dan silap. maafkanlah kekurangan diri ni.

that's all for now. biler dah ada camera, aku upload gambar banyak2.

8 comments:

Akulah Aqilah Itu said...

cepat beli camera!! hui hui hiu

ShahifyAzni said...
This comment has been removed by the author.
Shahify said...

Camera tak clear pun still bilik dian jauh nampak lagi lawa dari bilik ify.Lucky you!:P

Unknown said...

hmm, nahhhh~~ biasa je. kecik gak..

i'm buying one kila! sabar2

Shahify said...

Tapi tak semak like my room :P

Iffah Munirah said...

eddddddddddddd...!

Unknown said...

ify: malas!!!

iffah: heyyyyyy~~~~~

Shahify said...

Nasib la dpt orang pemalas mcm ify :P