snow2012

snow2012

Thursday, August 4, 2011

rip off the calendar

selalu bila dah time bukak puasa, aku and adik2 selalunya mkn depan tv. agak tak berapa appropriate, tapi kitorang suka tengok drama time2 tu. macam dulu ada diari ramadhan rafiq. memang best!! tapi sekarang aku dah malas nak tengok tv time bukak puasa, since takde apa2 yang menarik. yang ada cuma drama mak tiri tinggal anak tiri kat pasar sampai kena culik. depressing betul cite macam tu. terus patah selera. sudahnya aku makan sambil lepak depan tv lepas solat maghrib. at least tengok buletin utama boleh gak gelak (well, u know what i mean). jangan tanya apsal aku tak tengok astro. abah aku dah bengang dengan astro sebab everytime hujan terus tak boleh nak tengok, even lepas hujan dah berhenti. panggil orang astro datang repair kena rm100++. dah berapa kali, abah aku terus malas nak repair. so tak yah la nak bagi tau ada cite best kat astro sebab aku memang tak boleh nak tengok =.='
tu la sebabnya aku ulang how i met your mother sampai aku boleh hafal semua season.

anyway, tinggal 3 minggu je lagi sebelum aku fly ke states. jenuh aku pikir nak atur family nak datang bukak puasa. kang tak buat, ada yang terasa. payah. so untuk kawan2, aku just nak ajak keluar bukak puasa je. at least boleh gak gather. tu pun satu hal nak kumpul semua. masing2 ada kelas la, ada family nak datang rumah la, tak cuti la. aiyo~~~ tapi nak sangat jumpa diorang sebab aku tau ramai tak dapat nak jumpa aku kat klia nanti. so ni je la kesempatan yang ada.

so, just nak cakap selamat menyambut ramadhan. sedih tak boleh sambut raya. first time wei!! oh well, 4 tahun tak raya dengan family. haih~~ =.='

p/s: apa yang aku nak angkut gi states ni!!!!! and kila, semoga tabah menghadapi dugaanNya

1 comment:

Akulah Aqilah Itu said...

thanks ed. =) hmm. trying. insyaAllah nak jumpa bkak posa nnti. aisyeh