snow2012

snow2012

Wednesday, July 13, 2011

wind of change

finally, today i know my future plan not to live in the city is correct. kl sangat foggy, tambah plak dengan traffic, constructions and whatnot. duduk kat rawang yang ala-ala kampung skit ni pun dah batuk-batuk. hats off to the city dwellers!!
anyway, today was a girls' day out with some girlfriends. owh yeah, monte carlo was good. masuk pun dah 15 minutes lambat. blame the visa collection office. sape suh aku tunggu sampai setengah jam? well, not entirely their fault. blame my sense of direction in the foggy kl might be more correct.
i'm always a fan of selena gomez. i dont care that she's the ultimate BELIEBER. gomez sangat comel hokay??? biler la aku boleh dapat bibir macam dier.. and one more thing, dier convince aku yang muka bulat juga pun cantik sebenarnya (saja nak sedapkan hati)

but that's not the highlight of the day. hari ni, aku jumpa sorang budak perempuan sebaya aku yang aku rasa patut tolong. first time jumpa, she seems normal. but to know the truth definitely aches my heart. senang cite, aku harap dier dapat cari jalan keluar dari her old self and Allah akan bukak hati dier. tapi, hidayah Allah kena dicari, bukan tunggu bulan jatuh ke riba.

pengajaran hari ni: dalam setandan pisang, bukan semuanya busuk. and better get a phone with gps. and try to get home before maghrib.

ps: again, selamat kembali ke sekolah , kila!!!!!

5 comments:

Akulah Aqilah Itu said...

Ye ed. Saya sedang baca blog anda sementara lecturer belum masuk. Ohhhoy! -.-

Iffah Munirah said...

hoi2..! jgn dok kutuk2 KL.. t kt us ko gak pleh do bndar..!!! (sambil cekak pinggang)


jgn mare ed.. XD

Unknown said...

owh, jangan marah iffah. aku tak kutuk kl la. kutuk jerebu. *cough cough*

kat us kena dok bandar sebab senang cari mkn :D

kila, teruskan kecemerlangan anda :)

Iffah Munirah said...

ed.. jmput dtg kenduri doa slmt ak ahad nh, tghari..

You-know-who :) said...

I know you don't like living in dusty,foggy city like KL.You want to live in Taiping isn't it?;-)