snow2012

snow2012

Tuesday, February 15, 2011

19 and 20 ^.^

minggu2 yang macam nak kena admit hospital bahagia dah almost done.(hey, sape kata??!!)
well, at least banyak yang dah submit, of course ada lagi yang menunggu. tapi takpe. kita tak payah cite pasal benda2 yang tak best sekarang.
(by the way, presentation verdict is yours nampaknya kurang berjaya) =.='

anyway, KACA program was legend..(wait for it) DARY!!! i cant believe it will be fun like this!! sumpah seronok!! no doubt, masa dapat tau kena gi tu rasa macam down sikit laa.. macam kena gi rehab je. ye la, mana puak2 yang tak lepas cut off point point are required to attend the program.
tapi aku pikir, "takpe, orang nak tolong, bukan nak kutuk haha-ko-tak-layak-nak-fly!!" so, aku pegi dengan hati yang tenang untuk terima je apa2 yang diorang nak kata. hopefully aku akan berubah lepas ni. aminn...

actually, 11 Feb hari tu birthday sister aku yang lain mak, lain bapak. felt so bad sebab tak dapat nak selebret dengan beliau. uhukkk~~!!
maybe next year tak dapat nak selebret together gether dah since we might be continents apart. insyaallah..

so my sayang, NUR ILYA HANIS BINTI IZHAM, happy 19th birthday!!


ayu~~~ kau la wanita~~



zaman bercamwhore tak hingat dunia >.<

to ilya darling, i wish u a great year ahead. remember that i will always cherish our sisterhood sampai biler2.
maybe kite dah jarang jumpa and contact, but u are always in my thoughts
doa. ingat janji kita nak ko kawin dulu??
sila tunaikan segera biler aku dah balik sini nanti. muahahah!!!!
aku nak dok kat meja pengantin hokayy!!! lap u very strong!!!

ok.. 11 feb juga birthday frisbee team captain aku, tapi malas nak elaborate banyak2, kang jadi lain plak. hehehe... happy 20th birthday to SYAFIQ VOON!!
pakcik ni major in engineering and will be flying to US this august, insyaallah..
dah botak sekarang kurang sikit hensem, tapi takpe.
tunggu rambut tumbuh balik. heheh!!

alrite, that's all for now folks!!

No comments: