snow2012

snow2012

Thursday, February 3, 2011

longest winter, biyaneyo :-/


maybe salah aku kot, salah yang tak disengajakan. salah yang aku tak tau biler masa aku buat. salah yang tak ditegur.
salah yang buat dier buat tak tau pasal janji dier. janji dier aku tak kesah kalau dier tak commit, tapi kenapa dier diam je? janji tu pun bukannya janji besar macam nak masuk meminang ke hape, tapi cuma janji kawan2 biasa.
woih pedih woo~~!!
tau2 je sanggup drive pegi dengan orang lain. drive sampai puncak lepaih turun train, padahal aku dok berangan dia mai nak amik aku ka, hapa ka. sapa tak sakit chekk oii~~
again, maybe salah aku. aku salah cakap ke. aku salah reply text dier ke.

aku salah apa-apa je la.

i'm sorry if i did anything that changed your heart.


biyane. ok?? fine!!


hmm.. ko dah buat aku rasa nak blogging. aku tau ko takkan baca. semoga gembira and makin hensem disamping gadis puncak. dier sanggup pakai high heels tinggi melangit kat ko kan. dier jatuh ko boleh sambut.
gatal

sekian


1 comment:

Iffah Munirah said...

hahahaha.. lwkla..~

word gatal uh ak xthn~